Bij deze wens kunt u ons het beste bellen tijdens openingstijden op +31(0)10 - 737 12 19. Dit zodat we uw adres onmiddellijk kunnen bijwerken.
Zorg dat u de volgende zaken bij de hand heeft / weet als u ons belt.
- Het ordernummer (dit kunt u terugvinden in de bevestiging die u via e-mail van ons heeft ontvangen)
- Volledige adres waar u heen wenst te verzenden.
Opmerkingen
- Indien het adres invloed heeft op de verzendkosten dan zullen we die in rekening of in mindering brengen.
- Houd er rekening mee dat wijzigingen in het afleveradres dat is opgeslagen in uw online account niet worden toegepast op lopende bestellingen.
- Indien uw order reeds is verwerkt in het magazijn buiten de openingstijden van onze klantenservice dan kunnen we geen adres meer wijzigen.
Adres wijzigen na verzenden
Indien wij reeds verzonden hebben en de levering gaat via een pakketdienst dan kunt u de track & trace e-mail afwachten van de koeriersdienst.
Vaak kunt u dan daarin kiezen voor levering naar een parcelshop of ander adres (afhankelijk van de transporteur waarmee is verzonden)